របៀបលេងTennis មានភាពងាយស្រួលក្នុងការលេងនិងការរកប្រាក់

របៀបលេងTennis

របៀបលេងTennis មនុស្សជាច្រើនចូលចិត្តកីឡាវាយកូនបាល់ ហើយចង់ចូលរួមក្នុងការភ្នាល់។ កីឡាវាយកូនបាល់លើបណ្តាញ នឹងក្នុង ការចុះឈ្មោះ ហើយ​មិន​ដឹង​ថា​ភ្នាល់​របៀប​ណា​មាន​ទម្រង់​អ្វី? នៅក្នុងអត្ថបទនេះ យើងនឹងបង្រៀនអ្នកអំពី Takakita ទម្រង់របស់វា និងជម្រើសផ្សេងៗ។ នោះគឺនៅក្នុងការភ្នាល់កីឡាវាយកូនបាល់ដែលនឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវការយល់ដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីរបៀបភ្នាល់។ និងអាចដាក់ភ្នាល់ និង ការវិភាគកីឡាវាយកូនបាល់ ដោយខ្លួនឯងបានត្រឹមត្រូវ។

ទម្រង់នៃការភ្នាលកីឡាតាមអ៊ីនធឺណិតប្រភេទទី 1 គឺ (ផ្សាយផ្ទាល់) LIVE មានន័យថាវាជាការភ្នាល់កីឡាវាយកូនបាល់។ ដោយជ្រើសរើសគូដែលកំពុងប្រកួតប្រជែងនៅពេលនោះ។ មនុស្ស​ជា​ច្រើន​ចូល​ចិត្ត​រឿង​នេះ​ព្រោះ​ពួក​គេ​អាច​មើល​ឃើញ​ទម្រង់​លេង។ អត្តពលិកទាំងពីរនៅក្នុងគូនោះផ្ទាល់។
ប្រភេទទីពីរគឺ (ថ្ងៃនេះ) TODAY គឺជាការភ្នាល់សម្រាប់គូប្រកួត។ ទាំងអស់ដែលបានប្រកួតប្រជែងនៅថ្ងៃនេះ អ្នកជ្រើសរើសភ្នាល់លើគូដែលអ្នកចូលចិត្ត។ គូជាមួយនឹងការវិភាគដែលអាចទុកចិត្តបាន។ ឬគូដែលអ្នកមានព័ត៌មានអំពីអត្តពលិកនៅថ្ងៃនោះ។
ប្រភេទទី 3 គឺ (ទីផ្សារដែលបើកមុនគេ) ទីផ្សារដំបូងគឺជាជម្រើសភ្នាល់។ កន្លែងដែលអ្នកអាចភ្នាល់ជាមុន និយាយឱ្យសាមញ្ញទៅវាមានន័យថាការភ្នាល់មុនពេលការប្រកួតកើតឡើង។ ហាងឆេងប្រភេទមិនមែនថ្ងៃនេះគឺល្អណាស់។ អ្នកណាខ្លះចូលចិត្តតម្លៃសមរម្យ សាកល្បងលេងដូចនេះ
ទម្រង់ទី 4 គឺ (ការភ្នាល់និងមានលក្ខខណ្ឌលេង Tennis) Mix Parlay ។ ទម្រង់មួយនេះនឹងមិនអាចប្រើបានគ្រប់ទីកន្លែងនោះទេ ប៉ុន្តែ 80-90% នៃពេលវេលានឹងបើកសម្រាប់ការភ្នាល់ ប្រសិនបើអ្នកណាម្នាក់ធ្លាប់ភ្នាល់លើការប្រកួតបាល់ទាត់ច្រើន។ ផ្លូវ​តែមួយ។ ប៉ុន្តែកីឡាវាយកូនបាល់ភាគច្រើននឹងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្នាល់យ៉ាងហោចណាស់ 3-7 គូ ហើយនៅកន្លែងជាច្រើនដែលអ្នកភ្នាល់ដូចនេះ។ អ្នកអាចជ្រើសរើសលេងជាមួយកីឡាផ្សេងទៀត។ តោះភ្នាល់ទាំងអស់គ្នាដើម្បីបំពេញលក្ខខណ្ឌ។

ប្រភេទទី5គឺ(ទស្សន៍ទាយលទ្ធផលឈ្នះ) Outright គឺជាការភ្នាល់ដែល តើអ្នកណានឹងក្លាយជាជើងឯកក្នុងការប្រកួតនោះ? នេះគឺជាតម្លៃដ៏ល្អ ប្រសិនបើអ្នកបានចាប់ផ្តើមភ្នាល់មុននឹងប្រកួតប្រជែង។ កីឡាករវាយកូនបាល់ដែលមិនមានចំណាត់ថ្នាក់ នឹងទទួលបានតម្លៃខ្ពស់បន្តិច វាជាទម្រង់ដ៏គួរឱ្យរំភើបមួយទៀត។
បន្ទាប់ពីយើងដឹងពីទម្រង់នៃការភ្នាល់ មនុស្សជាច្រើនឆ្ងល់ពីរបៀបភ្នាល់។ នៅក្នុងតារាងមានអក្សរ និងអក្សរកាត់ជាភាសាអង់គ្លេស។ ប្រសិនបើអ្នកមានអារម្មណ៍ច្របូកច្របល់ទាំងស្រុង កុំបារម្ភ យើងនឹងពន្យល់។ សូមឱ្យអ្នកយល់បន្តិចម្តង ៗ ។ អ្វី​ដែល​នឹង​ប្រាប់​បន្ទាប់​គឺ​ប្រភេទ​ដែល​គេ​និយម​ប្រើ។ នៅលើគេហទំព័រភ្នាល់កីឡាអនឡាញផ្សេងៗ សូមតាមដាននៅទីនេះ។

ML (Money Line) Money Line = ជាការភ្នាល់នោះ។ ក្នុង​គូ​នោះ​អ្នក​ភ្នាល់​ថា​តើ​អ្នក​ណា​នឹង​ឈ្នះ? ប្រើតែលទ្ធផលថាអ្នកណាឈ្នះ។ លទ្ធផលនៃការប្រកួតប្រជែងមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលទាំងអស់។ វាត្រូវបានចាត់ទុកថាជាជម្រើសដ៏ល្អ។ មកអង្គុយមើលហាងឆេង។ យកតែលទ្ធផលឈ្នះនិងចាញ់។
HDP (គ្រាប់ត) គ្រាប់ត = អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្នាល់លើអត្តពលិក។ តើភាគីណាដែលត្រូវជ្រើសរើសភ្នាល់លើគូនោះ។ តើ​ខាង​ណា​នឹង​មាន​ប្រយោជន៍? ឬផ្នែកដែលទាបជាង វា​នឹង​មាន​តម្លៃ​ដែល​ជា​ការ​ពិការ​កំណត់។ តើអ្នកនឹងបន្តប៉ុន្មានឈុតមុន? គ្រាប់តមានប្រសិទ្ធភាពនៅពេលហ្គេមបញ្ចប់។ មិនថាយើងជ្រើសរើសខាងណាទេភាគីនោះត្រូវតែឈ្នះក្នុងតម្លៃចរចា។
HDP1 (គ្រាប់ត) គ្រាប់ត = ការភ្នាល់លើអ្នកឈ្នះនៃសិតដំបូង ថាមានការភ្នាល់បែបនេះកើតឡើង ក្នុងករណីដែលអត្តពលិកដកខ្លួន ឬមិនបញ្ចប់ការប្រណាំង នោះមានន័យថា ប្រសិនបើភាគីដែលអ្នកជ្រើសរើសភ្នាល់គឺ ការ​ប្រកួត​ឈុត​ទី​១​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់​ហើយ​លទ្ធផល​ត្រូវ​បាន​គេ​ដឹង។ ឈុតទីពីរបណ្តាលឱ្យមានបញ្ហាជាមួយនឹងការដកប្រាក់ពីផ្នែកដែលអ្នកបានជ្រើសរើស។ ឬវិធីផ្ទុយនៃការភ្នាល់នៅតែអាចប្រើបាន។ ប៉ុន្តែ​ប្រសិន​បើ​ដក​ខ្លួន​ចេញ​មុន​ការ​ប្រកួត​សិត​ទី​១​មិន​ទាន់​ចប់។ ការភ្នាល់ដែលដាក់នឹងត្រូវចាត់ទុកជាមោឃៈភ្លាមៗ។ ដោយសារតែភាគច្រើននៃទូទៅ ប្រសិនបើលទ្ធផលនៃការប្រកួតត្រូវបានលុបចោល ការភ្នាល់ វានឹងត្រូវចាត់ទុកជាមោឃៈរួចហើយ។ ដូច្នេះ ការភ្នាល់ដំបូងបានកើតឡើង។

របៀបលេងTennis នឹងការរាប់ពិន្ទុក្នុងកីឡាវាយកូនបាល់

របៀបលេងTennis ការភ្នាល់កីឡាវាយកូនបាល់ប្រភេទនៃការភ្នាល់កីឡាវាយកូនបាល់ – ការណែនាំសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង (ខែមករា ឆ្នាំ 2024)ធ្វើ បច្ចុប្បន្នភាពកាលបរិច្ឆេទ ថ្ងៃទី ២៣ ខែមករា ឆ្នាំ ២០២៤ដោយ លោក Lloyd Kenrick
កីឡាវាយកូនបាល់គឺជាកីឡាដ៏រំភើប និងរហ័សរហួនដែលផ្តល់ឱកាសភ្នាល់ជាច្រើន។ មានការប្រកួត និងការប្រកួតធំៗដែលធ្វើឡើងនៅទូទាំងពិភពលោក រួមទាំង Grand Slams ដ៏មានកិត្យានុភាពផងដែរ។ Australian Open, French Open, Wimbledon និង US Open គឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏ធំបំផុតចំនួនបួនជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ គុណសម្បត្តិទាំងនេះគឺល្អបំផុតក្នុងការប្រឈមមុខគ្នាក្នុងការប្រកួតប្រជែងដ៏គួរឱ្យរំភើប។ អ្នកឈ្នះនៃការប្រកួតណាមួយទាំងនេះនឹងឡើងចំណាត់ថ្នាក់ និង អាចក្លាយជាកីឡាករលេខមួយ​ ក្នុងពិភពលោក ។
ក្នុង 1 ប្រកួត នឹងមានវិធីសាស្រ្តរាប់ពិន្ទុ។ តាមវិធីសាស្រ្តនៃការរាប់ពិន្ទុក្នុងហ្គេមនីមួយៗ ចែកចេញជា

0 = មិនទាន់មានពិន្ទុ
15 (ដប់ប្រាំ) = ចំនុចទី 1,
30 (សាមសិប) = ចំនុចទី 2,
40 (សែសិប) = ចំនុចទី 3
ហ្គេម = ចំនុចទី 4
ប្រសិនបើ Tied, 40. -40 ត្រូវតែជា Deuce – Deuce, បន្តប្រកួតប្រជែង។ ដែលភាគីម្ខាងទទួលបានពិន្ទុលើសពី 2 គឺឈ្នះ 1 ប្រកួតនិងរាប់ហ្គេមដើម្បីដឹងពីលទ្ធផលឈ្នះ និងចាញ់។ ក្រុមដែលយើងភ្នាល់ត្រូវតែធ្វើ 6 ប្រកួត ហើយត្រូវឈ្នះលើសពី 2 ហ្គេមផងដែរ ដូចជា 6-4, 6-2, 6-1 ចាត់ទុកថាឈ្នះ 3 ប្រកួតជាប់គ្នា 1 សិត ប៉ុន្តែបើស្មើ 5- ៥ ប្រកួត​គ្នា​រហូត នរណា​បាន ៧ ប្រកួត​មុន បើ​អ្នក​ណា​ឈ្នះ ៧-៥ លើក​ដំបូង ប៉ុន្តែ​បើ​នៅ​តែ​ស្មើ ៦-៦ ទៀត នោះ​ការ​ប្រកួត​ត្រូវ​តែ​បន្ត​ទៅ​ទៀត​ដែល​គេ​ហៅ​ថា «ស្មើ» ដោយ​ភាគី​ណា​ទទួល​បាន ៧ ពិន្ទុ​មុន នឹងឈ្នះ។
*** ប៉ុន្តែសម្រាប់ការប្រកួតប្រជែង នៅក្នុងកម្មវិធី Grand Slam មិន​មាន​ការ​ប្រកួត​ស្មើ​គ្នា​ទេ ការ​ប្រកួត​ត្រូវ​បន្ត​រហូត​ដល់​អ្នក​ណា​ឈ្នះ​២​ប្រកួត​មុន ***ខាង​បុរស អ្នកលេងដែលឈ្នះ 3 សិតដំបូងឈ្នះហ្គេមនៅខាងស្រី អ្នកលេងដែលឈ្នះ 2 សិតដំបូងគឺជាអ្នកឈ្នះទាំងស្រុងនៃហ្គេមនោះ។

ហើយនេះជារបៀបភ្នាល់ និងរីករាយជាមួយការភ្នាល់កីឡាវាយកូនបាល់តាមអ៊ីនធឺណិត ។ ឥឡូវ​នេះ អ្នក​បាន​ត្រៀម​ខ្លួន​ជា​ស្រេច​ដើម្បី​ភ្នាល់​លើ​កីឡា​ដែល​អ្នក​ពេញ​ចិត្ត “កីឡា​វាយ​កូន​បាល់”។ កុំភ្លេចពិនិត្យមើលហាងឆេង និងមើលព័ត៌មានកីឡាករវាយកូនបាល់។ ឬការវិភាគរួមបញ្ចូល។ ការលេងជាមួយព័ត៌មានគឺច្រើនជាងពាក់កណ្តាលនៃសមរភូមិ។
កីឡា​នេះ​មាន​ការ​តាមដាន​យ៉ាង​ខ្លាំង​នៅ​ជុំវិញ​ពិភពលោក។ និងមានការគ្របដណ្តប់យ៉ាងទូលំទូលាយនៃការប្រកួតប្រជែងនៅជុំវិញពិភពលោក ជាមួយនឹងយុវជនបានហូរចូលឧស្សាហកម្មជារៀងរាល់ឆ្នាំ និងអ្នកលេងដែលចូលចិត្តប្រយុទ្ធដើម្បីបន្តនៅកំពូលនៃហ្គេម។ ដូច្នេះ​ការ​រំភើប​ចិត្ត​មិន​ដែល​បរាជ័យ​ឡើយ។ អ្នកភ្នាល់ទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីនេះដោយផ្តល់ឱ្យទីផ្សារភ្នាល់មួយចំនួនធំលើការប្រកួតកីឡាវាយកូនបាល់។ អ្នកអាចមើលការប្រកួត ATP 250 នៅប្រទេសក្រូអាត ឬការប្រកួតក្រោយៗនៃ Wimbledon។ ហើយមានជម្រើសភ្នាល់ផ្សេងៗផងដែរ។

ជាការភ្នាល់ដែលទាក់ទងនឹងការប្រកួតទាំងមូលដែរអ្នកត្រូវដឹង

សិទ្ធិOutright គឺជាការភ្នាល់ដែលទាក់ទងនឹងការប្រកួតទាំងមូល។ ជំនួសមកវិញ ភ្នាល់លើអ្នកលេងណានឹងឈ្នះការប្រកួតបន្ទាប់។ អ្នកអាចភ្នាល់ថាអ្នកណានឹងក្លាយជាអ្នកឈ្នះទាំងស្រុងនៃការប្រកួត។ ទីផ្សារភ្នាល់សម្រាប់ការប្រកួត Grand Slams វគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រ ATP ឬ WTA និងព្រឹត្តិការណ៍ធំៗផ្សេងទៀត តែងតែមានការភ្នាល់ច្រើន។ ក្នុងការដាក់ភ្នាល់ទាំងស្រុង អ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើគឺជ្រើសរើសអ្នកលេងដែលអ្នកគិតថានឹងឈ្នះការប្រកួត។ បន្ទាប់មកដាក់ប្រាក់របស់អ្នក។ ការភ្នាល់ត្រូវបានផ្តល់ជូនមុនពេលការប្រកួតចាប់ផ្តើម និងអំឡុងពេលការប្រកួត។ ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកចង់បានត្រឡប់មកវិញល្អបំផុត អ្នកគួរតែជ្រើសរើសប្រើហាងឆេងដែលបានផ្តល់ជូនជាមុន។ នៅពេលដែលការប្រកួតចាប់ផ្តើម ហើយអ្នកលេងត្រូវបានដកចេញ។ ហាងឆេងត្រូវបានកាត់បន្ថយសម្រាប់អ្នកលេងដែលនៅសល់ទាំងអស់។ នៅចុងបញ្ចប់នៃការប្រកួត ហាងឆេងនៅលើសំណព្វគឺទាបណាស់។

បន្ទាត់ប្រាក់ការភ្នាល់ត្រង់បំផុតដែលអ្នកអាចដាក់លើការប្រកួតកីឡាវាយកូនបាល់គឺខ្សែប្រាក់។ ជាមូលដ្ឋាន អ្នកត្រូវជ្រើសរើសអ្នកលេងដែលនឹងឈ្នះការប្រកួត។ ការប្រកួតកីឡាវាយកូនបាល់មិនអាចបញ្ចប់ដោយការស្មើបានទេ។ ដូច្នេះអ្នកអាចជ្រើសរើសអ្នកលេងតែម្នាក់ប៉ុណ្ណោះ។ ឧទាហរណ៍ ក្នុងការប្រកួតរវាង Nick Kyrgios និង Stefanos Tsitsipas អ្នកអាចភ្នាល់ថា Kyrgios នឹងឈ្នះ ឬ Tsitsipas នឹងឈ្នះ។ វាមិនសំខាន់ថាអ្នកលេងណាដែលអ្នកជ្រើសរើសនឹងឈ្នះនោះទេ។ មិន​ថា​ពួក​គេ​លេង​សិត​ត្រង់ ឬ​វាយ​រហូត​ដល់​សិត​ចុង​ក្រោយ។ ដរាបណាអ្នកលេងរបស់អ្នកឈ្នះការប្រកួត អ្នកនឹងឈ្នះការភ្នាល់។

ជនពិការគ្រាប់តគឺជាការភ្នាល់ដែលអ្នកលេងនឹងឈ្នះដោយភាពខុសគ្នានៃឈុតមួយ។ ក្នុង​ការ​ប្រកួត​ឯកត្តជន​បុរស អ្នកចូលរួមប្រកួតនឹងលេងល្អបំផុតក្នុង 5 សិត ដែលមានន័យថាពួកគេអាចឈ្នះ 3-0, 3-2 ឬ 3-1។ គ្រាប់តដែលផ្តល់ជូនគឺ -2.5 និង -1.5 ហើយក្នុងករណីនេះ អ្នកកំពុងភ្នាល់ថាតើអ្នកលេងនឹងឈ្នះ 3 -0 ឬ 3-1 រៀងៗខ្លួន។ ការភ្នាល់ថាតើអ្នកលេងនឹងឈ្នះដោយគ្រាប់តគឺពិតជាប្រថុយប្រថានជាង។ ប៉ុន្តែផ្ទុយទៅវិញ អ្នកនឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីហាងឆេងយូរជាងនេះ។ ក្នុងវិញ្ញាសាឯកត្តជននារី និងវិញ្ញាសាវាយគូចម្រុះ អ្នកអាចភ្នាល់បានត្រឹមតែ -1.5 គ្រាប់តប៉ុណ្ណោះ។ នេះគឺដោយសារតែការប្រកួតត្រូវបានលេងល្អបំផុតក្នុង 3 សិត។

ពិការមិនត្រឹមតែអវិជ្ជមានប៉ុណ្ណោះទេ។ គ្រាប់តវិជ្ជមាន +1.5 ធ្វើឱ្យអ្នកលេងរបស់អ្នកកាន់តែប្រសើរ។ នេះមានន័យថាអ្នកឈ្នះការភ្នាល់ ដរាបណាអ្នកលេងមិនចាញ់ 2 សិត ឬច្រើនជាងនេះទេ។ ក្នុងការប្រកួតល្អបំផុតនៃ 5 សិត អ្នកត្រូវការអ្នកលេងដែលអ្នកបានជ្រើសរើសដើម្បីឈ្នះយ៉ាងហោចណាស់ 2 សិត។ ប្រសិនបើពួកគេចាញ់ឈុតផ្សេងទៀតទាំងអស់ នោះការប្រកួតចុងក្រោយ ពិន្ទុនឹងមាន 3.5-3 ជាមួយនឹងការកំណត់ពិន្ទុ។

វាក៏មានការភ្នាល់គ្រាប់តលើទិដ្ឋភាពផ្សេងទៀតនៃការប្រកួតនីមួយៗផងដែរ។ ឧទាហរណ៍ វាអាចមានគ្រាប់តអាស្រ័យលើចំនួនហ្គេមដែលអ្នកលេងឈ្នះ។ ទីផ្សារទាំងនេះកាន់តែសម្បូរបែប។ នេះគឺដោយសារតែវាអាចមានគម្លាតធំជាងរវាងចំនួនហ្គេមដែលឈ្នះដោយអ្នកលេង។ ឧទាហរណ៍ អ្នកអាចភ្នាល់លើអ្នកលេងដើម្បីឈ្នះដោយគ្រាប់ត -10.5 ប្រសិនបើពួកគេឈ្នះការប្រកួត 6-3, 6-3 និង 6-. 4 គឺមិនគ្រប់គ្រាន់ទេព្រោះពួកគេឈ្នះតែ 8 ហ្គេម។ ប្រសិនបើអ្នកលេងនោះឈ្នះការប្រកួតដោយពិន្ទុ 6-1, 6-3 និង 6-2 ពួកគេឈ្នះ 12 ហ្គេម ហើយអ្នកឈ្នះការភ្នាល់។

សរុប លើស/ក្រោមនេះ​ជា​ការ​ភ្នាល់​ដែល​មិន​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​អ្នក​ឈ្នះ​ការ​ប្រកួត​នោះ​ទេ។ ផ្ទុយទៅវិញ វាពាក់ព័ន្ធនឹងស្ថិតិនៃការប្រកួត ដូចជាចំនួនឈុតដែលត្រូវលេង។ នៅក្នុងការប្រកួតល្អបំផុត 5 ឈុត ការប្រកួតអាចត្រូវបានសម្រេចក្នុង 3, 4 ឬ 5 ឈុតជាមួយនឹងការភ្នាល់សរុប។ អ្នកអាចទស្សន៍ទាយចំនួនឈុតដែលត្រូវលេងក្នុងការប្រកួតមួយដោយការភ្នាល់លើ ឬក្រោមនៅលើបន្ទាត់ភ្នាល់។ ប្រសិនបើបន្ទាត់គឺ 4.5 អ្នកអាចភ្នាល់លើការប្រកួតដើម្បីបញ្ចប់ក្នុង 3 ឬ 4 ឈុត ឬអ្នកអាចភ្នាល់លើ 5 បញ្ចប់។ ឈុតដូចគ្នា បន្ទាត់ភ្នាល់ 3.5 អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្នាល់លើការប្រកួតដែលនឹងបញ្ចប់ក្នុង 3 ឈុត ឬនឹងបញ្ចប់ក្នុង 4 ឬ 5 ឈុត។